Способи доставки

  • Доставка  у відділення "Нова Пошта"
  • Адресна доставка Новою Поштою
 

Способи оплати:

  • Оплата на банківську картку. В цьому випадку Ви можете заощадити 20грн + 2% комісії за накладний платіж. Номер картки для оплати: 5375414114915365
  • Оплата за реквізитами на розрахунковий рахунок ФОП:
    UA773220010000026007330062017
    Код за ДРФО 3381818259
  • Накладений платіж "Нова Пошта". Оплата післяплатою у відділенні "Нова Пошта". При цьому перевізник стягує додаткову комісію з одержувача у розмірі: 20грн + 2% від суми переказу (без урахування вартості самої доставки). Залишаємо за собою право попросити часткову передоплату у розмірі вартості доставки в обидві сторони. На товари категорії головні убори - відправка лише за передоплатою 100 грн.
  • *** В умовах Військового стану, відправка товару здійснюється лише за повною або частковою оплатою товару. Категорія Бізіборди - Передплата 300 грн, решта категорій - 100-150 грн.

 

Гарантія :

Кожен товар проходить три етапи перевірки:

1.Проверка заводом-изготовителем на исправность, характеристики, брак.

2. Перевірка нашим магазином при отриманні, та безпосередньо перед відправкою.

3. Перевірка Вами при отриманні товару в компанії перевізника.

У ціни на товари, які у нас на сайті, не входить: сервісне, гарантійне обслуговування та доставка. Це ціна тільки товару, ми продаємо за цінами заводів-виробників і не націнюємо як магазини в 3 рази, закладаючи все в цю вартість. Виходячи з цього, гарантія на товари в нашому магазині – 1 день.
 

Ми завжди перевіряємо товар перед відправкою!

Шановні покупці інтернет-магазину Smartshop, отримуючи своє замовлення на пошті, обов'язково перевірте товар. У разі виявлення механічних пошкоджень, Ви повинні пред'явити претензії до служби доставки - скласти акт претензію.

Отримання посилки з відділення Нової Пошти:

1. При отриманні посилки необхідно перевірити цілісність упаковки!

Якщо упаковка не цілісна, ви бачите що є розриви скотчу або вам просто щось не подобається, розкривайте відразу на відділенні НП.

Перевіряйте наявність товару його кількість, тому що якщо ви залишите відділення НП, і виявите недостачу або хутро пошкодження всередині довести що-небудь перевізнику буде НЕ МОЖЛИВО!!

2. При виявленні невідповідностей у відділенні НП необхідно: - Відразу скласти акт невідповідності у присутності співробітника нової пошти та претензію, товар не забирати. ОБОВ'ЯЗКОВО ВІДРАЗУ!! Повідомити вашого менеджера про подію!!

Якщо ви чогось не знаєте, або не впевнені як скласти акт, і т.д. Зателефонуйте вашому менеджеру!

Ми допоможемо вирішити питання, головне не відпускати кур'єра Нової Пошти, або не залишати відділення Нової Пошти!!

Ми не несемо відповідальності за дії Нової пошти! Ми не зможемо компенсувати що-небудь, якщо нова пошта це втратила, розбила тощо!!