Обмін і повернення товару в інтернет-магазині EasyShop

На товари, придбані на сайті EasyShop, поширюється дія закону України "Про захист прав споживачів". Щоб запобігти непорозумінням, просимо Вас звернути увагу на зазначений нижче порядок здійснення процедури обміну або повернення товарів.

Покупець має право на повернення або обмін придбаного товару:

- Товар неналежної якості: несправний, має суттєві недоліки, що унеможливлюють його використання (вина компанії-виробника або компанії-постачальника);
- Товар належної якості, але з якихось причин не підійшов покупцеві, при цьому товар не був у використанні, збережено цілісність пакування (пломби тощо) та розрахунковий документ.


Товари неналежної якості:
- До товарів неналежної якості належать товари: товар з недоліком, тобто з будь-якою невідповідністю вимогам нормативно-правових актів, нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що пред'являються до нього, а також інформації, наданій виробником (виконавцем, продавцем); товар із суттєвим недоліком (суттєвим вважають недолік, що унеможливлює або є неприпустимим використання товару за його цільовим призначенням, з вини виробника).

Товари належної якості:

1. До товарів належної якості належать усі товари, які: не були у використанні, а також збережено їх товарний вигляд. Поверненню підлягає тільки новий товар, що не має слідів використання і не перебував в експлуатації, за умови:
2. збереження його товарного вигляду і споживчих властивостей;
3. відсутність слідів використання і забруднень;
4. збереження пломб, ярликів, бирок, захисних плівок;
5. збереження заводського маркування;
6. цілісності, неушкодженості, збереження всіх частин індивідуальної (заводської) упаковки;

Адреса повернення або обміну товару належної та неналежної якості:
- Обмінювати або повернути товар можна протягом 14 днів за допомогою служби доставки "Нова Пошта", дані для оптравки відправляє менеджер за запитом.

Хто платить за пересилання товару належної та неналежної якості?

- При поверненні або обміні товару належної якості ми не відшкодовуємо витрати, пов'язані з вартістю послуг з доставки товару. У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем.
- При поверненні або обміні товару неналежної якості ми оплачуємо доставку

Повернення коштів:
Після отримання та огляду товару, кошти будуть повернуті протягом 10 робочих днів.

 

Гарантія :

Кожен товар проходить три етапи перевірки:

1.Проверка заводом-изготовителем на исправность, характеристики, брак.

2. Перевірка нашим магазином при отриманні, та безпосередньо перед відправкою.

3. Перевірка Вами при отриманні товару в компанії перевізника.

У ціни на товари, які у нас на сайті, не входить: сервісне, гарантійне обслуговування та доставка. Це ціна тільки товару, ми продаємо за цінами заводів-виробників і не націнюємо як магазини в 3 рази, закладаючи все в цю вартість. Виходячи з цього, гарантія на товари в нашому магазині – 1 день.
 

Ми завжди перевіряємо товар перед відправкою!

Шановні покупці інтернет-магазину EasyShop, отримуючи своє замовлення на пошті, обов'язково перевірте товар. У разі виявлення механічних пошкоджень, Ви повинні пред'явити претензії до служби доставки - скласти акт претензію.

Отримання посилки з відділення Нової Пошти:

1. При отриманні посилки необхідно перевірити цілісність упаковки!

Якщо упаковка не цілісна, ви бачите що є розриви скотчу або вам просто щось не подобається, розкривайте відразу на відділенні НП.

Перевіряйте наявність товару його кількість, тому що якщо ви залишите відділення НП, і виявите недостачу або хутро пошкодження всередині довести що-небудь перевізнику буде НЕ МОЖЛИВО!!

2. При виявленні невідповідностей у відділенні НП необхідно: - Відразу скласти акт невідповідності у присутності співробітника нової пошти та претензію, товар не забирати. ОБОВ'ЯЗКОВО ВІДРАЗУ!! Повідомити вашого менеджера про подію!!

Якщо ви чогось не знаєте, або не впевнені як скласти акт, і т.д. Зателефонуйте вашому менеджеру!

Ми допоможемо вирішити питання, головне не відпускати кур'єра Нової Пошти, або не залишати відділення Нової Пошти!!

Ми не несемо відповідальності за дії Нової пошти! Ми не зможемо компенсувати що-небудь, якщо нова пошта це втратила, розбила тощо!!