Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».

 

Повернення товарів, що підлягають поверненню та обміну, провадиться протягом 14 календарних днів.

Повернення проводиться з дотриманням таких умов:

- Збереження товарного виду товару - упаковки, комплектації та інструкції (за її наявності)

- Відсутності зовнішніх та внутрішніх пошкоджень товару;

 

У випадках, коли покупцем провадиться дистанційне повернення товару (за допомогою кур'єра, або поштової служби), повернення коштів здійснюється переказом на картку клієнта після отримання товару, при цьому всі витрати оплачує клієнт.

Винятки
Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню (Постанова КМУ від 19 березня 1994 р. № 172). З актуальним вичерпним Переліком можна ознайомитись тут: - http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0%BF

 

Гарантія :

Кожен товар проходить три етапи перевірки:

1.Проверка заводом-изготовителем на исправность, характеристики, брак.

2. Перевірка нашим магазином при отриманні, та безпосередньо перед відправкою.

3. Перевірка Вами при отриманні товару в компанії перевізника.

У ціни на товари, які у нас на сайті, не входить: сервісне, гарантійне обслуговування та доставка. Це ціна тільки товару, ми продаємо за цінами заводів-виробників і не націнюємо як магазини в 3 рази, закладаючи все в цю вартість. Виходячи з цього, гарантія на товари в нашому магазині – 1 день.
 

Ми завжди перевіряємо товар перед відправкою!

Шановні покупці інтернет-магазину Smartshop, отримуючи своє замовлення на пошті, обов'язково перевірте товар. У разі виявлення механічних пошкоджень, Ви повинні пред'явити претензії до служби доставки - скласти акт претензію.

Отримання посилки з відділення Нової Пошти:

1. При отриманні посилки необхідно перевірити цілісність упаковки!

Якщо упаковка не цілісна, ви бачите що є розриви скотчу або вам просто щось не подобається, розкривайте відразу на відділенні НП.

Перевіряйте наявність товару його кількість, тому що якщо ви залишите відділення НП, і виявите недостачу або хутро пошкодження всередині довести що-небудь перевізнику буде НЕ МОЖЛИВО!!

2. При виявленні невідповідностей у відділенні НП необхідно: - Відразу скласти акт невідповідності у присутності співробітника нової пошти та претензію, товар не забирати. ОБОВ'ЯЗКОВО ВІДРАЗУ!! Повідомити вашого менеджера про подію!!

Якщо ви чогось не знаєте, або не впевнені як скласти акт, і т.д. Зателефонуйте вашому менеджеру!

Ми допоможемо вирішити питання, головне не відпускати кур'єра Нової Пошти, або не залишати відділення Нової Пошти!!

Ми не несемо відповідальності за дії Нової пошти! Ми не зможемо компенсувати що-небудь, якщо нова пошта це втратила, розбила тощо!!